15.05.2015 - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Elly Lemmens - WaarBenJij.nu 15.05.2015 - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Elly Lemmens - WaarBenJij.nu

15.05.2015

Blijf op de hoogte en volg Elly

15 Mei 2015 | Nederland, Tilburg

Vandaag vroeg opgestaan want er staat een trip naar Ubud gepland. Om 08.00 uur precies worden we opgehaald door Ketut karda, onze chauffeur. Als eerste gaan we naar Butubulan waar we de Barong & Kris dance bezoeken. Dit is een Balinese dans. Daarna door naar Singapadu voor een grote Gr zilverfabriek. Sjonge zeg gewoon ergens in een achteraf schuur zitten wat gasten zilver te smeden gewoon met de hand hè. Echt bizar. Er is wel een behoorlijke toonzaal waar alle sieraden zijn uitgestald en te koop zijn. Alvast maar een verjaardagscadeau uitgezocht haha. Daarna door naar Bali Bird parc waar een keur aan tropische vogels te zien is. Maar poeh poeh wat een hitte. Er zitten ook nog reptielen en een verzorgster vroeg of wij de leguanen vast wilden houden. En dan krijg je toch een enorm beest in je handen geduwd. Na de lunch door naar een galerij met schilderijen en de chauffeur moest nog iets ophalen bij een houtsnijwerkatelier. Je kijkt je ogen uit. En alles handwerk. Als laatste stop dus Ubud. Jeetje wat een drukte. Na zo'n drukke dag wel erg vermoeiend. Dus na wat rondgelopen te hebben een lekker terras opgezocht. Op de terugweg in Candidasa nog heerlijk gegeten waarna Ketut ons weer thuis afgezet heeft. Het was een vermoeiende dag. Dus op tijd naar bed want morgen staat er weer een trip gepland.